FAQ - Najczęściej zadawane pytania

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

 
Czy prowadzą Państwo sklep stacjonarny gdzie można osobiście dokonać zakupu?
W jakich godzinach czynny jest sklep stacjonarny?
Pytania dotyczące sklepu
Czy muszę najpierw założyć konto, aby dokonać zakupów?
Czy każde zamówienie musi być potwierdzone telefonicznie?
Co zrobić, jeśli nie otrzymałem/am maila z potwierdzeniem zamówienia?
Czy wszystkie produkty zamieszczone w ofercie można kupić „od ręki"?
Jak korzystać z kodów rabatowych?
Płatności
W jaki sposób mogę zapłacić za towar zakupiony w KXMl?
Jakie są dane do przelewu? 
Wysyłka
W jaki sposób wysyłany jest towar?
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czy można umówić się z kurierem na konkretną godzinę odbioru przesyłki?
W jaki sposób mogę odebrać przesyłkę, jeśli kurier nie zastanie mnie w domu?
Czy przesyłka może być wysłana na inny adres niż podany przeze mnie podczas rejestracji?
Jeśli zamówię kilka produktów na raz to zapłacę za jedną, czy za kilka przesyłek?
Ile wynosi koszt przesyłki za granicę?
Dlaczego moja paczka została wysłana z opóźnieniem?
Czy wysyłacie poczta i/lub za pobraniem pocztowym?
Dobór rozmiaru, wymiana, zwroty
Jak dobrze dobrać rozmiar produktu?
Jak użytkować zakupioną odzież?
Czy istnieje możliwość wymiany zakupionej odzieży na inny rozmiar?
Czy istnieje możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyny?

 

 

 

Czy prowadzą Państwo sklep stacjonarny gdzie można osobiście dokonać zakupu?

Tak, adres sklepu stacjonarnego to:

 
KXM Concept Store
Marszłkowska 17
00-628 Warszawa

W jakich godzinach czynny jest sklep stacjonarny?

 Poniedzialek - Sobota: 12:00-20:00

Pytania dotyczące sklepu

Czy muszę najpierw założyć konto, aby dokonać zakupów?

Nie.  Jednak klienci zarejestrowani mogą korzystać z wielu funkcji niedostępnych dla niezarejestrowanych klientów (takich jak Schowek, Historia zamówień, recenzje, Książka adresowa, Program punktów).  Także tylko klienci zarejestrowani biorą udział w Programie Punktowym.

Czy każde zamówienie musi być potwierdzone telefonicznie?
Nie, ale zastrzegamy sobie prawo do potwierdzania niektórych zamówień telefonicznie (szczególnie pobraniowych)

Co zrobić, jeśli nie otrzymałem/am maila z potwierdzeniem zamówienia?
W takiej sytuacji prosimy o kontakt z nami

Czy wszystkie produkty zamieszczone w ofercie można kupić „od ręki"?
   
Tak! Wszystkie produkty, które dodałeś do swojego koszyka są dostępne "od ręki" tzn. fizycznie znajdują się w naszym magazynie lub sklepie stacjonarnym.

Jak korzystać z kodów rabatowych?

Przed zakupem należy wpisać kod w pole „kody zniżkowe” i wcisnąć „użyj kodu”

Płatności

W jaki sposób mogę zapłacić za towar zakupiony w KXM?
Dostępne sposoby to:


Karta Kredytowa/Debetowa: Płatności kartami realizowana jest za pomocą największego w Polsce serwisu płatności.pl, co gwarantuje 100% pewności i bezpieczeństwa dla naszych klientów.

Szybki Przelew Online: realizowany za pomocą największego w Polsce serwisu płatności.pl, przelew jest realizowany bezpośrednio na stronie banku klienta w czasie rzeczywistym. Dzięki temu czas realizacji zamówienia może zostać znacznie przyśpieszony

Przelew Bankowy: Tradycyjny przelew bankowy może zostać zlecony za pomocą banku klienta lub na poczcie. W takim przypadku warunkiem zrealizowania zamówienia jest odnotowanie wpłaty na naszym rachunku.

Dane do przelewu to:

13 1030 0019 0109 8530 0037 2369

Effendi

Adres: Al Stanów Zjednoczonych 18/4

03-964 Warszawa

Uwaga: Prosimy o podanie numeru zamówienia w tytule przelewu!

Płatność przy odbiorze: W przypadku wybrania przesyłki pobraniowej, opłata uiszczana jest bezpośrednio u kuriera dostarczającego przesyłkę..

Jakie są dane do przelewu? 

13 1030 0019 0109 8530 0037 2369

Effendi

Adres: Al Stanów Zjednoczonych 18/4

03-964 Warszawa

Uwaga: Prosimy o podanie numeru zamówienia w tytule przelewu!

 Wysyłka

W jaki sposób wysyłany jest towar?
Dostawa realizowana jest przez firmę kurierską

Jaki jest czas realizacji zamówienia?
W naszym sklepie możesz spodziewać się paczki w ciągu kliku dni. Kurier dostarcza przesyłkę następnego dnia po wyjściu paczki z magazynu. Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz świąt.

Czy można umówić się z kurierem na konkretną godzinę odbioru przesyłki?
Prosimy o podawanie aktualnego nr telefonu w zamówieniu – wtedy kurier może skontaktować się z Państwem przed dostawą.

W jaki sposób mogę odebrać przesyłkę, jeśli kurier nie zastanie mnie w domu?

Jeśli jest taka możliwość – prosimy klientów o podawanie adresu dostawy do pracy lub innego miejsca, w którym można ich zastać w ciągu dnia.
Jeśli jednak kurier nie zastanie nikogo pod podanym adresem, wtedy powinien kontaktować się telefonicznie z klientem, aby umówić się na odbiór paczki w innym terminie lub innym miejscu. Jeżeli kurier nie jest w stanie dodzwonić się do klienta wówczas pozostawia informację awizo.

Czy przesyłka może być wysłana na inny adres niż podany przeze mnie podczas rejestracji?
Tak. Wystarczy podać adres wysyłki podczas składania zamówienia lub - dla klientów zarejestrowanych w naszym sklepie - istnieje możliwość zapisania wielu adresów w książce adresowej klienta.

Jeśli zamówię kilka produktów na raz to zapłacę za jedną, czy za kilka przesyłek?

Za przesyłkę klient płaci tylko raz

Ile wynosi koszt przesyłki za granicę?
Koszt przesyłki za granicę jest uzależniony od wagi i wielkości paczki oraz kraju, do którego ma być wysłane zamówienie. Ostateczne kwota jest naliczana według obowiązującego cennika firmy kurierskiej. Aby ustalić koszta wysyłki prosimy o wcześniejszy kontakt.


Dlaczego moja paczka została wysłana z opóźnieniem?
Na każdej aukcji zamieszczamy informację, że niezbędne jest podanie aktualnego numeru telefonu, najlepiej komórkowego, w celu sprawniejszego doręczenia przesyłki, jeżeli nie podałeś numeru lub podałeś nieaktualny albo błędny numer to koniecznie doślij odpowiednią informację. Nie podanie tej informacji może skutkować opóźnieniem lub nawet nie dostarczeniem przesyłki.

Czy wysyłacie poczta i/lub za pobraniem pocztowym?
Nie, przesyłki wysyłamy tylko z pośrednictwem firmy kurierskiej ze względu na bezpieczeństwo i szybkość dostawy.

 Dobór rozmiaru, wymiana, zwroty

Jak dobrze dobrać rozmiar produktu?
Oferowane przez nas przedmioty, mierzymy bardzo dokładnie, by uniknąć pomyłek. Prosimy o rozważne wybieranie rozmiarów, pozwoli to uniknąć niedogodności związanych z wymianą towaru.
W celu dobrania odpowiedniego rozmiaru, najlepiej zmierzyć swoje ubranie, w którym się najlepiej czujesz i porównać z wymiarami podanymi na aukcji w cm.
Nie należy kierować się jedynie rozmiarami XL, M itp., gdyż zagraniczne (szczególnie amerykańskie) odpowiedniki europejskich rozmiarów różnią się. Rozmiary nie mają uniwersalnego charakteru i różnią się znacząco pomiędzy firmami a nawet pomiędzy kolekcjami tego samego producenta.

Dla mieszkańców Warszawy i okolic zawsze istnieje możliwość przymierzenia w naszym sklepie stacjonarnym

Jak użytkować zakupioną odzież?
Prosimy zawsze stosować się do zaleceń producentów odnośnie sposobów prania (podane na metce), oraz:
- Ubrania należy prać z podobnymi kolorami, aby uniknąć zafarbowania
- Spodnie najlepiej prać odwrócone na lewą stronę.
- Należy ustawić temperaturę prania i ilość obrotów bębna zgodnie z zaleceniami producenta odzieży, złe ustawienia mogą spowodować uszkodzenia materiału lub wzorów nadrukowanych na materiale.
- Prasując odzież należy także zwrócić uwagę na zalecenia producenta i odpowiednio ustawić temperaturę żelazka

Czy istnieje możliwość wymiany zakupionej odzieży na inny rozmiar?
Tak, klient ma prawo wymienić wszystkie zakupione w naszym sklepie towary w terminie 14 dni od daty złożenia zamówienia. Towar podlega wymianie pod warunkiem, że:

- znajduje się w oryginalnym i nienaruszonym stanie,
- nie nosi żadnych śladów użytkowania ( w tym zapachowych), nie był w żaden sposób czyszczony lub prany
- posiada fabryczne opakowanie oraz metki/naklejki.

Uwaga! Aby towar został wymieniony należy odesłać go pod wskazany adres dołączając do przesyłki wypełniony formularz wymiany. Do pobrania tu:

formularz  (word)

formularz  (pdf)

Czy istnieje możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyny?
Klient ma prawo zwrócić wszystkie zakupione w naszym sklepie towary w terminie 14 dni od daty złożenia zamówienia. Towar podlega zwrotowi pod warunkiem, że:

- znajduje się w oryginalnym i nienaruszonym stanie,
- nie nosi żadnych śladów użytkowania ( w tym zapachowych), nie był w żaden sposób czyszczony lub prany
- posiada fabryczne opakowanie oraz metki/naklejki.

Uwaga! Aby zwrócić zakupiony towar należy odesłać go pod wskazany adres dołączając do przesyłki wypełniony formularz zwrotu. Do pobrania tu:

formularz  (word)

formularz  (pdf)